Persze miért is ne a benzin szivattyúm is meg döglött,és persze hol máshol ha nem az M3 szakaszán :-) Amúgy maga a kis motor 20.-e forint és én direkt nem a gyári alap nyomásost kértem,hanem egy fokkal nagyobbat (magasabb nyomásút). Kapsz hozzá mindent, és forrasztani is kell kicsit. Ami viszont nagyon fontos!!! mert én beszívtam vele keményen, a régi hosszabb, így a tankban lévő benzin cső a hozzá méretezett volt, viszont az új kisebb tehát a cső rövid volt. Kérdés honnan szerzek olyan csövet ami nem csak belsőleg bírja a benzin marását,de külsőleg is. A megoldás venni kellet sima benzin csövet (hittem én) meg is vettem,össze is raktam,ment a szekér, de ha jól emlékszem talán 1 nap után megint gáz volt, újra szét szedni és a csőt szétmarta. Ekkor következett,az új cső és szerencsére a mai napig is megy. A lényeg meg kell találni a jó csövet. Ja még valami kis segítség, a benzin szivattyú reléje az anyós ülés előtt találod,a burkolatot persze le kell szedni. Ha esetleg valami gáz van, a neten fent van melyik lábakat kell össze érinteni, ellenőrzés céljából, evvel nem csak a relét teszteled de a benzin szivattyút is. Ha jó minden ahogy indítasz hallanod kéne,hogy a relé behúz,és a benzin moci indul. Addig megy míg a motor is jár!!!! Még valami nagyon figyelj a polaritásra + illetve - !!!!!!